Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 30., csütörtök

medvehagymás sajtos buci :)

B. Livi tett fel egy képet az oldalamra a facebookon pár napja... nagyon guszta volt.... aztán valaki hozzáadta a linket (itt...http://www.ourbestbites.com/2011/05/cheesy-garlic-herb-bread/ ).. na füzetvásárlásból megtérvén, mert nem vagyok hajlandó 122.nek beállni a kasszához... és 22 órát sorban állni, inkább jó későn mentünk a TE CSÓÓÓÓÓÓ-hoz.. na mindegy vettem egy bucit is, hogy végre valamit reggelizzek is.. :) ma valahogy egy ilyen nap volt :) És ez lett belőle.... ;-)) nagyon jó partykaja,, előétel,, mindenki csipegethet :)) egyszerű, gyors.. nem mellesleg illatozóan finom :))



adva van egy buci.. vagy kenyérke... lényeg hogy ne legyen nagyobb fél kilósnál.. lehet bármilyen.. ez ilyen :)        (bekapcsoltam a sütőt 200 fokra, légkeverésre melegedni)


 előbb az egyik irányban vagdostam be az aljáig, de nem vágtam teljesen át...
minden szelet egyik felét megkentem medvehagyma pestómmal- amit még tavasszal készítettem, de lehetne fokhagymás fűszervajjal is.. de hát a pestóm, pont az ilyenek kedvéért készül :)
 aztán 90 fokot fordítottam a bucin.. és ebben az irányban is szeletekre vágtam.. az aljáig.. de a buci egyben marad..
 jó, kicsit kócos lett :))
 ebből az irányból vékony sajtszeleteket tettem a vágásokba...
 még adtam neki egy kis reszelt sajtot, meglocsoltam kevés extra szűz oliva olajjal.... és betoltam a sütőbe...
 5-6 perc alatt kész is.. úgyhogy messzire ne menj, és hosszú csevegésbe ne fog a fészen.. mert megég :D
 a sajtok és a pesto egyesültek, a buci puha belsejében..........
 szépen szedegesd ki a kis kenyérdarabokat :) húúúúúúzd te is a szálakat :)
 szerintem guszta...
 ropogós, illatos és finom......
 tessék.. vegyél belőle...... ;*))) 

1 bucihoz, kell néhány szelet sajt, egy kis fűszervaj, vagy pesto...meg egy jó éles kés.. bottal neki se kezdj.. mert szétesik.. :)
 íme így gyártatott a medvehagymás sajtos buci :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése