Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 19., péntek

Töltött buci emberesen töltve :)

szeretem az egyszerű, ámde látványos dolgokat.. nem csak csinálni, enni is :) ez pedig tényleg olyan..... :))


töltött kenyerem sajtkéregbe vonva..
Most egy kicsit másképp. nem pestoval, hanem friss zöld fűszerekkel csináltam... .. keresztbe vágásba nem sajnáltam a vajat.. majd a vajjal együtt fordítottam rajta 90 fokot, és úgy is bevagdaltam a bucit... tudod, nem kell bevágni a bucit csak majdnem a talpáig :)

Na jó.. ez igazából nem buci, hanem egy gömbölyű kenyérke :) a buciból kamaszom nem hagyna egy morzsát sem :) 
belement a nyers füstölt sonka, a zöldek...kakukkfű és bazsalikom frissen szedve a teraszomról ...vajat ebben az irányban nem kentem... 
így osztódik "kockákra... 
 amikor teljesen készen... szerinted készen van?... ma nem...
adtam a sonkáknak házi ketchupot... és meglocsoltam egy kevés igazán extra szűz oliva olajjal.. 
 és adtam sajtot reszelve durván, nem keveset.. hósapkát kötöttem a kenyeremre :) 
csak szemet , orrot nem gomboltam rá :)))
 bement a sütőbe alja felé.. nem légkeverés, 150 fokba, hogy szépen lassan olvadjon a buciba bele a sajt... és olvadjon a vaj :)
 kijött a sütőből úgy 20-25 perc múlva, nem tudom a pontos időt, közben " fészbúkoltam" :))
látod, szépen beleolvadt a sajt a sonkafalatokra ) 
törnél-e belőle? 
 nekem tetszik, íze állaga.. vendégvárónak is tökéletes, de vacsorának is ideális.. :)
lágy mint a frissen sült kenyér... a sajt alatt bújnak a kakukkfű és bazsalikom ízek.. és koronát ad rá a borsozott vaj... no meg a füstölt sonka .. (füstölt comb- egészen pontosan)
tetszik?.. :) olyan egyszerű.. mégis látványos... :) tudod, én szeretem az ilyet :)) 

megszegve... :) 

hozzávalók:
1 gömbölyű kenyér vagy buci
10-15 dkg vaj ( lehet fűszeres is)
10 dkg nyers- füstölt sonka vagy bacon, lehet jó minőségű parizer is
friss zöldfűszer- ha natúr vajjal dolgozol
bors,
10-15 dkg reszelt sajt (buci mérettől függ)
kevés oliva olaj

csinálhatod kolbásszal, főtt tojással, zöldséggel, bármivel... olyan ez mint a pizza, vagy a melegszendvics.. :) csak a fantáziád szab korlátokat :) de a kenyér-töltelék egészséges arányát tartsd meg.. különben elcsapod vele a hasadat! :) Kívánok jó sütögetést.. és jó étvágyakat :)


a korábban készített medvehagymás-sajtos bucim itt a facebookon
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.342403059182412.79025.228426117246774&type=3

és itt a blogon : medvehagymás -sajtos-buci




1 megjegyzés:

  1. Elkészítettem, egyből kettőt :) Szuper lett !!! Köszönöm az ötletet :)

    VálaszTörlés